077-2317294

פתרונות מידוף – לחיים נוחים יותר

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

פתרונות מידוף – לחיים נוחים יותר

כולנו רוצים ושואפים תמיד לחיים נוחים יותר. אבל במקביל, אנו גם מבינים ששינויים גדולים לוקחים זמן ולפעמים עלינו להתרכז בדברים אותם בכוחנו לשנות ולשפר, על מנת להפוך את החיים שלנו לקצת נוחים וקלים יותר. קחו למשל את תחום המידוף, מדפים סובבים ומשמשים אותנו בבית, בעבודה, עם הילדים, בחנות ובכל חלל אפשרי. פתרונות מידוף מתקדמים יכולים להפוך את הסביבה שלכם לנגישה, נוחה ונעימה הרבה יותר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקבל החלטה שאתם הופכים אותה לכזו – בעזרת פתרונות מידוף איכותיים.

לכל חלל יש פתרונות מידוף

ישנם סוגים רבים של מערכות מידוף שונות. כל מערכת מידוף תתאים לסביבה אחרת, לחלל אחר ולתפקוד שונה. כך למשל, כנראה שלא נבחר באותם פתרונות מידוף עבור מפעל ענק וחדר ילדים. בכלל המגוון העצום של מערכות המידוף השונות וההבדלים הגדולים במאפיינים שלהם, עלינו לחשוב ולתכנן מראש אילו פתרונות מידוף יתאימו בצורה הטובה ביותר לחלל אותו אנו רוצים למדף.

כיום, פתרונות מידוף הן הרבה מעבר לרק מדפים. יש להם ותמיד הייתה להם משמעות גדולה מאוד לגבי עיצוב החלל, האופן בו הוא מסודר, נוחות העבודה ויעילות ניצול המרחב. לכן קיימות היום פתרונות מידוף שהתפתחו רבות במהלך השנים, כמו למשל מערכת מדפים מודולריים, שיכולה להתאים את עצמה לסוגים שונים של חללים וחדרים.

איזה פתרונות מידוף קיימים ולאן הם יוכלו להתאים?

המגוון הגדול של המדפים השונים שקיים היום, מאפשר לנו לדייק בבחירת המידוף לחלל הרלוונטי בו נצטרך מדפים. נוכל לבחור את החומר ממנו עשוי המדף, את הצבע שלו, את הצורה, את הגודל ואף להזמין מערכת מידוף בהתאמה אישית.

לפניכם מספר דוגמאות לשילוב פתרונות מידוף במקומות שונים ולצרכים שונים:

  • משרדים – מערכת מודולרית של מדפי מתכת מגולוונים, יכולה למשל להיות בחירה שתתאים לכל משרד. המערכת מציעה ניצול תכולה מקסימלי ומאפשרת נגישות נוחה וזמינה. בנוסף, גם מערכות עם מידוף מודולרי צבוע בתנור, יכולות להוות פתרון מעולה ונוח למשרדים. 
  • מפעלים – מדפי אחסון למפעלים, הם מדפים עמידים וחזקים במיוחד המיועדים לנשיאה של משקלים בינוניים עד כבדים. מערכות מידוף אלו יהיו לרוב מיוצרות מפלדה מגולוונת ומצופות באבקת אפוקסי לשמירה על עמידות מעולה לאורך זמן.
  • בתים פרטיים – פתרונות מידוף עבור בתים פרטיים, יתמקדו יותר בנראות ובעיצוב של המדפים. בנוסף, כאשר נרצה לבחור מדפים לחדר הילדים למשל, נרצה להתאים אותם לגובה של הילד, לוודא שהם בטיחותיים ושהם מספיקים בשביל לאחסן את כל הצעצועים שבדרך כלל מפוזרים בכל הבית.

ישנם עוד מקומות ותחומים רבים להם קיימים פתרונות מידוף מיוחדים וייעודיים, כמו למשל לבתי מרקחת ובתי חולים, חנויות, סופר-מרקטים, ספריות, מוזיאונים, ארכיונים, לתחום החקלאות ועוד.

איך מדפים יכולים להקל עלינו ולעזור לנו?

אם נבחן את הנושא לעומק, נמצא שאנחנו עושים שימוש בסוגי מדפים שונים יותר משנדמה לנו. הם נמצאים בכל מקום בו אנחנו נמצאים ונדמה שמערכות מידוף הן פתרון האחסון הפופולרי והיעיל ביותר שקיים מזה שנים.

כאשר אנחנו לא מגיעים בהושטת יד, כאשר הספר שאנחנו בדיוק צריכים גבוה מדי, כאשר מערכת המידוף כבר מתנדנדת או שפשוט כבר נגמר המקום לאחסון של דברים נוספים – אלו הרגעים והנקודות בהם חיינו יכולים להפוך למעט קלים ונוחים יותר באמצעות מערכת מידוף מתקדמת ומתאימה.

פתרונות האחסון והמידוף של קומפקטוס

קומפקטוס עין החורש היא אחת מחברות פתרונות האחסון הוותיקות והמובילות בישראל.

החברה עוסקת בייצור מקומי וכן בייבוא בלעדי של מערכות אחסון ומידוף ברמת הגימור הגבוהה ביותר שקיימת כיום. תוכלו למצוא בקומפקטוס, בדיוק את מערכת המידוף שאתם צריכים ושתהפוך את החיים שלכם, לקצת יותר נוחים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294

פתח בוואטסאפ
שלום!
איך אפשר לעזור?