077-2317294

מה זה קומפקטוס?

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מה זה קומפקטוס?

הצורך בפתרונות אחסון מתקדמים הוא צורך חשוב עבור לא מעט עסקים. ככל שנוכל לאחסן את תכולת העסק שלנו בצורה יותר יעילה, איכותית ומאורגנת – כך נוכל לגשת לכל דבר בצורה קלה יותר. כך גם נוכל להקל על העומס בעבודה, על לחצים מיותרים – ובעיקר נעבוד יותר טוב. לכן, בתור עסק מכל סוג – שילוב פתרונות אחסון מתקדמים מהווה פעולה חיונית לכל דבר ועניין. אז מה זה קומפקטוס בהקשר של פתרונות אחסון, ואיך זה עוזר לנו? על כך ועוד נסביר לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.

קצת רקע על קומפקטוס

כאשר מדובר בפתרונות אחסון בעיקר – המשמעות של המושג קומפקטוס די ברורה לנו. זהו בעצם מושג המתאר מדפים מודולריים פשוטים להתקנה, אותם נוכל להתאים בקלות למגוון מקומות שונים. לא כמו מדפים רגילים, אותם אנחנו "מקבים" אל הקיר – התקנת קומפקטוס על גבי מסילות מעניקה לנו לא מעט יתרונות. חשוב להדגיש כי בחירת מדפי קומפקטוס מעניקה לנו פתרון אחסון איכותי עבור כל הצרכים שלנו . 

מהם היתרונות שלהם:

  • גישה מהירה – אחד היתרונות הבולטים ביותר של מדפי קומפקטוס בתור פתרונות אחסון מתקדמים הוא האופן בו הם מעניקים לנו גישה מהירה. באמצעות מדפים אלו, נוכל לגשת במהירות לכל סוגי הציוד, המסמכים והמוצרים השונים. בהרבה מאוד מקרים, גישה מהירה זו תועיל רבות לבעלי עסקים וחנויות, ותעזור לחסוך לא מעט זמן. כך כל עסק בעצם עשוי אף להגביר את התפוקה שלו מול לקוחות, ספקים וכדומה – דבר חשוב מאוד עבור התקדמות העסק בעתיד.
  • דינמיות – כיום, לא מעטו בעלי עסקים וחנויות עובדים עם חזון מסוים – אך הם לא בדיוק יודעים כיצד המקום יתפתח. גדילה או דעיכה בקרב עסקים אלו מגמות לא צפויות כלל, אותן כמעט ולא ניתן לחזות מראש. לכן, יתכנו לא מעט מצבים בהם בית עסק מוצא את עצמו מתמודד עם גדילה לא צפויה למרבה הפתע. נכון, בתור בעלי עסקים תמיד נעדיף כמה שיותר עבודה – אך מה קורה במקרים בהם אנחנו לא ערוכים מראש להתמודדות עם כזו כמות עבודה? ובכן, זהו עוד יתרון של מדפי קומפקטוס – הם דינמיים, וניתן להתאים אותם לכל צורך בקלות. בנוסף, חשוב לדעת כי אין שום צורך בתחזוקה כזו או אחרת על מנת לשמור עליהם. 

אז למה כדאי לנו לבחור מדפי קומפקטוס?

מדפי קומפקטוס הם פתרון אחסון מתקדם, יעיל ונוח במיוחד עבור עבודה במשרדים, חנויות ועוד מגוון בתי עסק שונים. הערך המוסף שהם מביאים לנו נובע בעיקר מכך שהם מותקנים על גבי מסילות, ולכן הם מספקים לנו גישה מהירה מאוד. מדפים אלו גם יכולים לבוא לידי תועלת בכל הנוגע לסדר וארגון. בשורה התחתונה – מדפי קומפקטוס מביאים לנו בשורה חדשה שעולה בקנה מידה אחד עם כל מה שבעלי החנויות סביבנו רוצים – פתרון אחסון שהוא יעיל, מתקדם ונוח.

קומפקטוס – הבחירה הנכונה שלכם

קומפקטוס עין החורש זו החברה המובילה והותיקה בישראל בכל הנוגע לפיתוח, שיווק וייצור של פתרונות אחסון מתקדמים. תוכלו להתפלא, אך מאז 1960, חברת קומפקטוס ביצעה מעל 30,000 פרויקטים, גדולים קטנים כאחד.

חברתנו מייצגת ומייבאת את המותגים הבאים:

  • COMPACTUS ® חברה הולנדית גלובאלית למערכות -Bruynzeel®
  • חברה איטלקית גלובאלית למערכות מידוף ואחסון -Metasystem®
  • חברה איטלקית גלובאלית למערכי עבודה, שולחנות, מגירות . -Fami®
  • חברה איטלקית גלובאלית למערכי אחסון בתחום הפלסטיקה. – iMilani
  • חברה איטלקית גלובאלית למערכות מידוף ואחסון. – Dalminels

אז אם גם אתם מעוניינים בהזמנת מדפי קומפקטוס – צרו איתנו קשר בהקדם..

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294

פתח בוואטסאפ
שלום!
איך אפשר לעזור?