077-2317294

מדפים למחסן – מה האפשרויות שלי?

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למחסן – מה האפשרויות שלי?

אומרים כי יעילותו של מחסן נמדדת בהתאם ליעילות פתרונות האחסון שלו – ואנחנו בהחלט מסכימים. אחרי הכל, המטרה של מחסן היא לאחסן ביעילות את הסחורה שמונחת בו – ובדיוק כאן מדפים למחסן נכנסים לתמונה. במקרים בהם המחסן לא מאורגן כמו שצריך, קשה מאוד למצוא מה שאנחנו צריכים במהירות, ואילו זה משפיע על התפקוד הכללי של העסק. אז אם גם אתם מחפשים פתרונות אחסון איכותיים – הגעתם לכתבה הנכונה. בכתבה זו, נסביר לכם כל מה שצריך לדעת על מדפים למחסן, בחירתם, סוגים שונים וכל היוצא בכך.

בחירת מדפים לפי סוג המחסן

כמובן שבחירת סוג המדף אמורה להיות בהתאם לסוג המחסן הספציפי. כך לדוגמא, אם מדובר במחסן ביתי, תמיד נמליץ לבחור מדפי מתכת קלים, לעומת זאת, אם מדובר במחסן מסחרי או תעשייתי, נעדיף להשתמש בפתרון חזק יותר – כמו מדפי מתכת המיועדים למשקל נשיאה מתאים.  מדפים אלו מודולריים קלים לפירוק והרכבה. כך למעשה, לצד העמידות שלהם – מאוד קל למקם אותם מחדש במידת הצורך, בכל רחבי המחסן. חשוב גם לקחת בחשבון את איכות המתכת ממנה המדפים עשויים, ולהתאים אותו לרמת האוורור והלחות בחדר ,למעשה, במידה והמחסן לא מאוורר כמו שצריך – החומר עשוי להתבלות מהר יותר. כך לדוגמא, מדפי עץ מתבלים מהר יותר במידה והם נחשפים ללחות. חשוב מאוד לשים דגש על הפרמטר הזה, זאת מאחר והבלאי משפיע על העמידות של המדף, ועל יכולת האחסון שלו. 

תכונות שכל מדף צריך

אחרי שקיבלתם קצת רקע על בחירת סוג המדף שיתאים למחסן שלכם, הגיע הזמן להבין אילו תכונות תצטרכו לחפש. הנה כמה דוגמאות לתכונות שכל מדף צריך:

  • שליפה קלה – יש לא מעט מדפים עם תכונות של שליפה קלה, כמו אלו שנוכל למצוא אצל קומפקטוס. נמליץ מאוד לבחור מדפים כאלו מאחר וכך נוכל לשלוף בקלות מעל המדף סחורה או חפץ מסוים. מעבר לכך, חשוב לא פחות שהמדף שבחרנו יהיה עם מימדים המאפשרים לנו לראות מה שמונח עליו בלי בעיה. 
  • עמידות – חשוב לא פחות לבחור את סוג המדף בהתאם לסוג החפצים שנניח עליו. תמיד נרצה לבחור מדף שיהיה מספיק חזק עבור סוג הסחורה שלנו, כך שנוכל להיות בטוחים כי הוא יחזיק אותה לאורך זמן. כך לדוגמא, עבור אחסון של חפצי מתכת כבדים יותר נעדיף מדף שיעמוד במשקל, כמו מדפי מתכת מודולריים. לעומת זאת, עבור אחסון של חפצים קלים יותר כמו בגדים נעדיף מדף עם כושר העמסה מתאים.
  • נגישות – סוג המדף שנבחר עבור המחסן שלנו אמור להיות תלוי ברמת הנגישות שהוא מציע לנו. את מידת הנגישות כדאי מאוד לקבוע לפי חלל המחסן. לדוגמא, עבור מחסן של חנות נעדיף מדפים בגובה אדם, אשר מאפשרים לכל אחד להגיע לחפצים עליהם ללא אמצעי עזר כמו סולם וכדומה. 

בשורה התחתונה

בין אם מדובר במחסן ביתי או במחסן תעשייתי, או בכלל מחסן מסחרי – כמובן שחשוב לא פחות לבחור בהתאם מדפים. לכן החלטנו להציג לכם בכתבה זו מידע חשוב על בחירת מדפים שיוכל לסייע לכם. כמובן שחשוב לא פחות לבחור ספק איכותי של מדפים אלו –  אצל קומפקטוס תוכלו למצוא את המדפים האיכותיים ביותר. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294