077-2317294

מידוף למסעדות – כל הפתרונות שחיפשתם

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מידוף למסעדות – כל הפתרונות שחיפשתם

במטבחים של מסעדות מאוחסנות כמויות גדולות של חומרי גלם ובכל יום מתבצעת עבודה אינטנסיבית של הכנה ובישול. בהתאם, מסעדות חייבות פתרונות מידוף עמידים, יעילים ואיכותיים כדי לנהל את הסרוויס באופן מיטבי. כמסעדנים, חשוב להכיר את המאפיינים של פתרונות מידוף למסעדות ואת הסוגים השונים שלהם.

מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים מידוף למסעדות?

  • התאמה לסוג האחסון: יש להתאים את המדפים לשימוש שאתם רוצים לעשות בהם. במסעדות מאחסנים מגוון רחב של מוצרים. החל מחומרי גלם יבשים כמו פסטה או קמח, דרך חומרים שאינם מזון כמו ציוד ניקיון ועד לחומרי גלם הזקוקים לקירור או לתנאים סניטריים קפדניים (פירות, ירקות, בשר וכו׳). לכל סוג אחסון יש מדפים שעונים על הצרכים שלו ויש כאלו שלא.
  • התאמה לסביבת העבודה: למטבח יש פונקציות רבות וסביבות עבודה שונות. אחסון מוצרים במחסן לא יהיה דומה לאחסון מעל הפס החם או הפס הקר. מדפים של ייבוש כלים לא יהיו זהים למדפים של המקפיא. הצרכים בכל עמדה במטבח שונים: מהירות שליפת הכלים, מידת הלחות או החום שהמדף נחשף אליו ועוד. את כל ההיבטים האלה יש לקחת בחשבון שבוחרים וממקמים מדפים.
  • ניקיון: מטבח במסעדה מחייב ניקיון תמידי, חשוב לבחור מדפים קלים לניקוי, נשלפים במידת הצורך, שעומדים בתקנות של משרד הבריאות.
  • איכות: כפי שציינו בתחילת המאמר, אל תתפשרו על איכות המידוף שלכם במסעדה. מידוף עמיד ואמין הוא השקעה לטווח ארוך שנותנת לכם שקט נפשי, סדר במטבח וסניטציה ברמה הגבוהה ביותר.

אילו סוגים של פתרונות מידוף יש למסעדות?

הנה מספר סוגים של מדפים למסעדות שכדאי לכם להכיר:

מדפים מגולוונים

הם עשויים מפלדה מגלוונת שמתאפיינת בעמידות גבוהה. מדפים אלו אידיאליים לאחסנת מוצרים יבשים במטבח. מדפים מגלוונים קלים לפירוק, הרכבה והזזה. הם מתאימים למגוון רחב של חללים ועומדים בעומסים קלים עד בינוניים.

מדפי רשת

מדפי רשת מיועדים לאחסנה יבשה ועשויים לרוב מפלדה בציפוי כרום מה שהופך אותם לעמידים ומגן עליהם מפני קורוזיה. המדפים הללו מאווררים ולכן לא מצטבר עליהם אבק או נוזלים וניתן לנקות אותם בקלות.

מדפי קיר

מדפי קיר מאפשרים ניצול מירבי של סביבת העבודה משום שהם לא גוזלים שטח רצפה. את מדפי הקיר ניתן לתלות בסמוך לפס החם או הקר וכך לאפשר שליפה מהירה של כלים. הם לעתים כוללים מתקני תלייה שמצוינים למחבתות או כלי מטבח אחרים.

מדפי פלסטיק

מדפי פלסטיק יכולים להיות בשימוש גם בחדרים רטובים, בחדרי קירור והקפאה וגם בחדרים יבשים. לרוב מדפים אלה יורכבו מנירוסטה בשילוב סיפוני פלסטיק עם משקל נשיאה גדול יחסית (כ-200 ק״ג). מדפים אלו ניתנים לפירוק בקלות למטרת ניקיון, ועמידים בפני חלודה וקורוזיה.

איך בוחרים את המדף הנכון?

כאשר מתכננים מטבח של מסעדה או מחדשים את המטבח הישן, לכל החלטה יש חשיבות גדולה להתנהלות העתידית של המטבח. לכן מומלץ להיעזר במומחים לפתרונות אחסון ומידוף על מנת להתאים מערכת מידוף אידיאלית. בחברת קומפקטוס מתמחים בניצול חכם של שטחי אחסון והתאמה אידיאלית של פתרונות לצרכים שלכם. המומחים של קומפקטוס ביצעו למעלה מ-30,000 פרויקטים ועתירים בניסיון של למעלה מ-60 שנים. בזכות הניסיון ואיכות המוצרים של קומפקטוס, תוכלו לזכות במערכת המידוף המתאימה והעמידה ביותר למסעדה שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294