077-2317294

מדפים מודולריים – למה זה חשוב?

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים מודולריים – למה זה חשוב?

מדפים מודולריים הפכו בשנים האחרונות למוצר הבולט ביותר בשוק פתרונות האחסון. אין-ספור בתי עסק עבור לשימוש במדפים אלו ובכך ייעלו את האחסון וההתפתחות של העסק שלהם. המילה ״מודולרי״ מתארת מוצר המורכב מיחידות עצמאיות שיחד מתחברות ליחידה עצמאית גדולה יותר. כלומר, מערכת מדפים שניתן להתאים ולשנות אותה בכל פעם לפי הצרכים שלכם. כך הם מספקים פתרונות איכותיים למגוון רחב של צרכים, שטחי אחסון ושימושים.

מה זה מדפים מודולריים?

מערכת מדפים מודולריים מתאפיינת באיכות ועמידות. המערכת ניתנת להרכבה ופירוק בפשטות, קלות ונוחות. מרבית הסוגים עשויים מאלומיניום, פלדה או פלסטיק קשיח. כאשר אתם מעוניינים להרכיב מערכת זו, אין צורך ברכישת כלי עבודה מיוחדים. לרוב ניתן להרכיב אותם ללא כלי עבודה כלל (אולי פטיש גומי יכול לעזור).

לאילו מטרות ניתן להשתמש במדפים מודולריים?

מערכת של מדפים מודולריים יכולה לשמש למגוון רחב של מטרות:

  • בבתים פרטיים: ארגון המטבח, אחסון כלי עבודה, ארגון המחסן ועוד.
  • בבתי עסק: ארגון מחסן העסק, תצוגה של מוצרים, ארגון ציוד קל וכבד, ארגון ציוד משרדי וקלסרים ועוד.
  • במפעלים: אחסון ציוד קל בינוני וכבד, ארגון אספקה ועוד.

אילו יתרונות הם מספקים?

  • הרכבה, פירוק והרחבה בפשטות: זו המהות החשובה ביותר של מדפים מודולריים – הם מתאימים את עצמם לשינויים. כל בית עסק יודע כמה הנוף העסקי משתנה וכך גם המבנה הפיזי של העסק שלכם. היכולת של מדפים אלו להתפתח ולהשתנות יחד עם העסק הם יתרון אדיר.
  • התאמה למגוון עיצובים וסגנונות: קיימים מגוון רחב של עיצובים וסגנונות של מדפים מודולריים. יש כאלה שמתאימים לתצוגה של חנויות בגדים ואחרים שמתאימים לאחסון ציוד במחסן. ניתן למצוא מערכת שמתאימה בדיוק לנראות שאתם מחפשים.
  • אחסון אפקטיבי: מערכת מידוף חוסכת בשטח רצפה ומאפשרת לאחסן ציוד רב לגובה. כך אתם יכולים לנצל שטחים שלא בשימוש בלי להקטין את שטח החלל שלכם.
  • עמידות ואיכות: מדפים מודולריים מיוצרים מחומרים חזקים ועמידים. חומרים כמו אלומיניום, פלדת אל חלד ופלסטיק קשיח עמידים בפני קורוזיה וחלודה. מדפים אלו הם השקעה לטווח ארוך ויכולים לשמש אתכם לשנים רבות קדימה.
  • ניקיון ותחזוקה נוחים: האופי המודולארי של המדפים מאפשר לנקות ולתחזק אותם בקלות ובנוחות. כך ניתן לשמור על היגיינה ועל נראות המדפים.

מדפים מודולריים איכותיים עם קומפקטוס

קומפקטוס היא החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור, פיתוח ושיווק פתרונות אחסון מתקדמים. כבר מעל ל-60 שנים קומפקטוס מספקים פתרונות אחסון איכותיים ללקוחות פרטיים וציבוריים כאחד. קומפקטוס עומדים בתקני האיכות הגבוהים ביותר. חלק מהמערכות מיובאות על ידי מיטב היצרניות האירופאיות כמו חברת METAL SYSTEM  בתחום המידוף בעומס קל בינוני וכבד וחברת BRUYNZEEL בתחום המידוף הקל-בינוני.

מעבר לאיכות של המוצרים עצמם, אחד המרכיבים החשובים במדפים הוא בחירת הסוג וההתאמה שלהם לצרכים שלכם. הצוות המקצועי של קומפקטוס בעלי ניסיון עתיר שנים בהתאמה של פתרונות מידוף לצרכים השונים. חברי הצוות יעזרו לכם לבחור את המערכת האידיאלית עבורכם. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים מוצר מותאם אישית בשבילכם לאורך שנים. אם אתם מחפשים מערכת מידוף מודולרית, צרו קשר עם קומפקטוס ותקבלו את הייעוץ וההכוונה הטובים ביותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294