077-2317294

מדפים מודולריים – טיפים לבחירה 

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים מודולריים – טיפים לבחירה 

הדבר היפה ביותר שאפשר לומר על פתרונות אחסון הוא שאם הם יעילים באמת לא מבחינים בהם כמעט והם יכולים להפתיע כשהם נשלפים החוצה. זה בדיוק מה שמניע אנשים וגופים שונים לבחור בהם, נוחות הפעולה שמצטרפת לנראות האטרקטיבית שלהם, וכל זה משתלב נכון בעיצוב הבית, העסק או המשרד שנדרש להם. להלן טיפים שונים כיצד לבחור לעצמכם מדפים מודולריים שהם הכי טובים לכם לצרכים שלכם. חברת קומפקטוס מציעה לכם פתרונות אחסון מעולים ומתוחכמים לכל מטרה.

כל מחסן צריך סדר, בגודל שלו

ניצול שטח המחסן או החנות וכל חלל שהוא הוא הסוד למידוף נכון. כשבוחרים מדפים למחסן או לחלל סגור שלא נכנסים אליו הרבה והוא משמש חדר לאחסון בלבד, רצוי לנצל את מלוא הגודל שלו. יש לא מעט פתרונות אחסון שמתאימים לגודל חלל קטן בניצול מקסימלי על ידי כך שאפשר לגלגל את המדפים או יחידות מידוף כדי לאפשר גם גמישות בחלוקת החלל וגישה נוחה לכל פינה. בקשו לראות פתרונות כאלה שיתאימו לחלל שלכם מהרצפה עד התקרה, אם זה אפשרי אצלכם.

גישה קלה לכל מקום

מדפים מודולריים הם כאלה שיאפשרו גישה מהירה, ולכן אפשר לשנות את הסדר שלהם ולהתקין אותם בכל מקום אפשרי – לתלות מהתקרה, לתלות על הקיר, להניח על הרצפה, או אפילו כמו מדפים נשלפים מכל מקום. אם יש לכם צורך באחסון מאוד דינמי משום שאתם צריכים לאחסן מוצרים וחפצים שאינו יומיומיים בשימוש שלהם, אפשר יהיה לחלק אותם לפי מדפים אלה ולהחליט מה יאוחסן במדפים שנשלפים הכי הרבה פעמים.

חומרים איכותיים מבטיחים מנגנון פעיל

מדפים מודולריים שמזיזים כל הזמן ומניעים אותם חייבים להיות מיוצרים מחומרים איכותיים על מנת שהמנגנונים שלהם לא יישחקו. התפעול של מדפים למחסן שצריך להזיז עם גלגלת ידנית או חשמלית מחייב תחזוקה תקינה. את זה אפשר לקבל רק עם חומרי גלם איכותיים שלא מתפשרים עליהם בייצור פתרונות אחסון. זה אומר מתכות מגולוונות ואיכותיות עמידות ויציבות כדי לא להתקפל מעומס המשקל וגם בגלל השימוש התכוף בהם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294