077-2317294

מדפים למשרד הבוטיק: כאן תוכלו למצוא את כל הנחוץ לכם לאבזור המשרד

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים למשרד הבוטיק: כאן תוכלו למצוא את כל הנחוץ לכם לאבזור המשרד

רבים מכם סבורים כי הטמעת מדפים למשרד היא משימה קלה ופשוטה ביחס לפרויקטים אחרים שנדרשתם לעשות בו, כמו למשל ייבוא ריהוט או הטמעת שטיחי קיר. בשל עליית המחירים, וכניסת פתרונות אחסון חדישים, המשימה נעשית מורכבת יותר ביחס לימי העבר. לכן, החלטנו לחשוף בפניכם כמה מדפים למשרד שוודאי יעניינו אתכם ויצליחו למקסם את התמורה שתשלמו עליהם – למקסימום.

מדפים למשרד לשימוש העובדים

המדפים הבסיסיים ביותר עבור כל משרד. כל עובד, מנהל או מנכ"ל חייב שיהיו לו מדפים בהם הוא יוכל לאחסן הן את ציודו האישי והן את ציוד העבודה שלו. מדפים למשרד יכולים להיות מדפים צמודי-שולחן, או מדפים פונקציונליים להצבת מסך גדול או כאלו שיישמשו כספרייה/כוננית קטנה לספרים וחומר כתוב. בכל משרד, מומלץ למנות אחראי תפעול או מנהל תפעול אשר יבחן כל חדר של כל עובד ויסייע להחליט אלו תכולות של מדפים למשרד יהיו בו.

מדפים לארכיון עבור מזכירים ומזכירות

עמדת המזכיר/ה בחברה היא עמדה ידועה לכל. כל משרד צריך שיהיה לו אדם שיטפל בניירת הנכנסת למשרד, יענה לטלפונים ויידע, למעשה, לווסת פונים שונים המבקשים לתקשר עם המשרד. מדפים לארכיון הם המדפים הנדרשים ב- ה"א הידיעה עבור עמדה מסוג כזה, משום שחשבוניות, קבלות ותעודות משלוח, כמו גם הזמנות, מכתבים ממס הכנסה וכד' מתקבלים גם מתקבלים בעמדה הזו, והמזכירה צריכה מקום לתייק את המסמכים. לכן, כשאתם מאבזרים את המשרד, חפשו מדפים לארכיון.

מדפים למחסן המשרדי

כמובן שכמעט בכל משרד יהיה גם מחסן. מדוע "כמעט"? משום שמשרד שהמלאי היחיד שהוא מחזיק הוא מלאי למטבח ולערכת הקפה, בעודו מוכר ידע, הייטק, תוכנות וכד' – כנראה לא יזדקק למחסן מלאי, וזאת לעומת חנויות, נגריות, סדנאות ויצרנים נוספים שיהיו זקוקים לו. (בעבר, כשרישיונות על תוכנה לא ניתנו בהֶחְסֶנִים ניידים אלא בקופסאות תוכנה עם תקליטורים, גם בחברות הייטק היה מקובל לבנות מחסן). לכן, אם יש לכם מלאי-מכירה, מומלץ לאבזר את המחסן עם מדפים למחסן המתאימים לתכולה שלכם. ניתן לקרוא נתוני מפרט על כל מדף ומדף, ולהחליט על פי המשקל וסוג חומרי הגלם שהוא מיועד לסחוב עליו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294