077-2317294

מדפים לספריה – לקרוא בסדר

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים לספריה – לקרוא בסדר

בתור חובבי ספרים, אין ספק כי ספריה מוסיפה המון לסביבה הביתית שלנו. לא רק שמדובר בדרך פרקטית ויעילה לסדר ולמיין את כל הספרים שלנו, אלא מדובר גם בתוספת אסתטית. אמנם, גם את הספריה שלנו צריך לדעת איך לסדר נכון, לשם כך נוכל לבחור מדפים לספריה. אז למה כל-כך חשוב להוסיף מדפים לספריה הביתית שלנו, ואילו מדפים הכי כדאי לנו לבחור? על כך ועוד נסביר לכם בכתבה הבאה. 

החשיבות של מדפים לספריה

בחירת מדפים לספריה מהווה חלק מרכזי בעיצוב עבור כל חובב ספרים באשר הוא, וזאת בשל החשיבות הגדולה שלהם. הנה כמה דוגמאות:

  • אחסון – מדפים מאפשרים לנו לאחסן כמות די גדולה של ספרים, ולעשות זאת בצורה מאורגנת ומסודרת. נוכל גם להשתמש בסוגים שונים של מדפים על מנת לתחום את הספרים שלנו לקטגוריות שונות.
  • הגנה – בנוסף לאופן בו הם מאפשרים לנו לאחסן את הספרים בצורה מסודרת, מדפים גם מגנים עליהם. כאשר אנחנו מסדרים את הספרים שלנו באמצעות מדפים, אנחנו מגנים עליהם מפני אבק, לחות ועוד. כך לא רק נוכל לשמור על הספריה שלנו מסודרת ואסתטית, אלא גם נוכל להגן על כל הספרים שנמצאים בה.
  • נגישות – הסדר שהמדפים מאפשרים לנו גם מקל עלינו מבחינת נגישות. כאשר אנחנו רוצים לקרוא ספר מסוים, לא נצטרך להזיז עשרות ספרים אחרים. למעשה, באמצעות המדפים כל מה שנצטרך לעשות זה לבחור את הספר הרצוי ולקחת אותו. 
  • יעילות – מדפים עוזרים לנו לנצל את שטח הספריה בצורה יעילה יותר. בזכות בחירת מדפים נכונה נוכל להתקין מדפים בצורות שונות ובגבהים שונים. אפילו נוכל לאחסן ספרים גם במקומות קטנים וצרים יותר, ובכך להוציא יותר מאותו שטח שעומד לרשותינו.

מה היה קורה אם לא היו מדפים?

כמעט בלתי אפשרי לדמיין עולם ללא מדפים – הם הפכו לחלק בלתי נפרד מהמציאות של ימינו. לא רק בעולם הספרים, למעשה בכל תחום מדפים משמשים אותנו, כך גם באשר למחסנים, חנויות ועוד. אם מדפים לא היו קיימים, ככל הנראה משמע הדבר היה חוסר סדר. כך לדוגמא בספריות, קוראים היו צריכים להרים ספרים מהרצפה, וסביר להניח כי היו מתקשים מאוד למצוא ספר מסוים. מעבר לאותו חוסר סדר, סביר להניח גם כי הספרים היו נשמרים פחות. כאמור, מדפים עוזרים לשמור על הספרים מפני חום, לחות ואור – שהורסים אותם. לכן, לולא מדפים ככל הנראה כל הספרים שלנו לא היו נשמרים כל-כך טוב, והיו צוברים בלאי הרבה יותר מהר. עולם ללא מדפים ככל הנראה גם היה הרבה פחות ידידותי לסביבה. מאחר וספרים לא נשמרים טוב ללא מדפים, ככל הנראה קצב ההדפסה שלהם היה גבוה יותר.

איפה אפשר להשיג מדפים לספריה?

אחרי שהבנו עד כמה החשיבות של מדפים לספריה היא אדירה, הגיע הזמן לבחור נכון מדפים. אז איפה אפשר ומומלץ להשיג מדפים לספריה? בוודאי שרק אצל קומפקטוס. קומפקטוס עין החורש זו החברה הותיקה והמובילה בישראל בכל הנוגע לפתרונות אחסון מתקדמים. מאז 1960, החברה הובילה מעל 30,000 פרויקטים רחבי היקף, במגזר הציבורי והפרטי כאחד. כאשר אנחנו רוצים לבחור מדפים לספריה שלנו, כמובן שנרצה מעל הכל לבחור מדפים איכותיים. לשם כך, נצטרך לבחור חברה אמינה, שידועה בזכות פתרונות אחסון באיכות חסרת פשרות. אצל קומפקטוס נוכל למצוא מגוון מדפים לספריה. איכות יוצאת דופן והכי חשוב – בהתאמה מלאה להעדפותיו האישיות של הלקוח. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294

פתח בוואטסאפ
שלום!
איך אפשר לעזור?