077-2317294

מדפים ללא ברגים למחסן: מאפיינים ויתרונות

פתרונות אחסון קומפקטוס
יצירת קשר

מדפים ללא ברגים למחסן: מאפיינים ויתרונות

אם הגעתם לכאן אתם כנראה מחפשים פתרונות מידוף אמינים ונוחים למחסן שלכם. במגוון פתרונות המידוף, מדפים ללא ברגים מושכים הרבה תשומת לב מבעלי עסקים בגלל היתרונות הרבים שהם מביאים איתם. בואו נבין מה המאפיינים של מדפים ללא ברגים למחסן, מה היתרונות שלהם והאם הם הפתרון המושלם בשבילכם.

המאפיינים של מדפים ללא ברגים למחסן

כשמם כן הם, מדפים ללא ברגים הם פתרון אחסון תעשייתי שלא כולל ברגים או אומים. פתרון אחסון זה משמש כאופציה רב תכליתית למחסנים ושטחי אחסון מגוונים. מדפים ללא ברגים הם סוג של מדפים מודולריים. כלומר, מדפים שניתן בקלות לשנות את מבנה ההרכבה שלהם, הגובה, והמיקום שלהם בחלל.

מדפים ללא ברגים בנויים משלושה מרכיבים:

  • סולמות או מסגרות: סולמות או מסגרות מגיעים מורכבים לפי צרכי הגובה והרוחב שלכם.
  • קורות: הקורות מותאמות לרוחב שהזמנתם.
  • סיפונים: סיפונים הם המשטחים המחברים בין הקורות ומשלימים את המערכת. הם למעשה המשטח עליו מניחים את הציוד.

מדפים ללא ברגים מתאימים לקיבולת משקל משתנה בהתאם לחומר סיפון המדף, גודל המסגרת והקורות, ואופי הפריטים המאוחסנים.

היתרונות של מדפים ללא ברגים למחסן

הנה מספר יתרונות משמעותיים של מערכת מדפים ללא ברגים למחסן:

פשוטים להרכבה ופירוק

הרכבה ופירוק של מערכת מדפים ללא ברגים היא פשוטה למדי ולא מצריכה ציוד מיוחד. לרוב המדפים מכילים חריצים לחור מפתח, מסמרות משתלבות וקורות המחליקות למקומן. כך שאין צורך לציוד, למעט פטיש גומי שיכול לקצר את התהליך עוד יותר. תוך מספר דקות ניתן להרכיב או לפרק את מערכת המידוף.

בעלי קיבולת משקל מגוונת

אף על פי שההרכבה של המערכת פשוטה למדי, מדפים ללא ברגים יכולים לאחסן פריטים כבדים. בנוסף, תוכלו להשתמש בהם בצפיפות גבוהה. בהתאם לסוג המדפים, כך גם הקיבולת משתנה. מערכת סטנדרטית של מדפים ללא ברגים עומדת במשקל של כ-150 ק״ג בחלוקה שווה לאורך המדף.

אין תחליף למודולריות

היכולת המודולרית של מדפים ללא ברגים למחסן יקרה מפז. ניתן לכוונן ולהתאים את המערכת בקלות לפי הצרכים המשתנים של המחסן שלכם. כך מערכת המדפים יכולה להתפתח אתכם כאשר אתם מתרחבים או מבצעים שינויים בעסק. מודולריות מבטיחה שתוכלו להתאים מערכת מידוף ייחודית ואידיאלית.

אתכם לטווח ארוך

רוב סוגי מערכות מדפים ללא ברגים עשויות מפלדה איכותית המעניקה עמידות גבוהה. ברגים ואומים נוטים להתבלות או להשתחרר, כך הם מייצרים צורך בתחזוקה שוטפת ותיקונים. בנוסף, האופי המודולרי של המערכת מאפשר להחליף חלק אחד במקום את המערכת כולה במקרה של פגם. כך מידוף ללא ברגים הוא פתרון עמיד לטווח ארוך.

איפה ניתן להשיג מערכת איכותית של מדפים ללא ברגים למחסן?

אם אתם חושבים שמדפים ללא ברגים למחסן הם פתרון המידוף האידיאלי בשבילכם, חשוב לרכוש את המערכת אצל יצרן ומשווק מנוסה ואמין. ישנם היבטים רבים שיש לקחת בחשבון בהתאמה של מערכת מידוף כמו: מבנה המחסן, אופי העבודה במחסן, תקנות בטיחות, הפריטים המאוחסנים ועוד.

עם ניסיון של למעלה מ-60 שנים, חברת קומפקטוס היא החברה הוותיקה והמובילה בישראל בייצור, פיתוח ושיווק פתרונות אחסון מתקדמים. המומחים של קומפקטוס יעזרו לכם להבין מהו פתרון המידוף שעונה על כל הצרכים שלכם בצורה המיטבית. בעזרת ניסיון רב ועבודה עם המותגים המובילים בעולם תוכלו להתאים מערכת מדפים ללא ברגים שתעזור לכם לארגון ולצמיחה לשנים קדימה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צריכים עזרה?

אנחנו כאן כדי לעזור! השאירו פרטים או פנו אלינו ישירות למספר:

077-2317294